Bu proqram strukturlu düşüncə qəlibləri və kreativ tətbiqlərə əsasən bir neçə modula bölünüb:
İlk dərsdə güclü insaytı digərlərindən fərqləndirən xüsusiyyətlər kəşf ediləcək.
İnsayt axtarışı prosesinə müşahidədən anlayışa qədər olan hadisələr zənciri kimi baxılacaq.
Brend xüsusiyyətləri ilə istehlakçı həyatı arasında düzgün balans quran, dəqiq və təsirli marka vədləri yaratmaq üçün texnikalar.
Ənənəvi düşüncə qəliblərindən çıxaraq fərqli baxış bucaqlarını kəşf etməyə və gizli olanları ortaya çıxarmağa, beləliklə, insanlarla dərin bağ qurmağa fokuslanacaq. Bu proses ərzində iştirakçılar şəxsi və cəmiyyətlə əlaqəli hadisələrdən ilham alacaq, problemləri fürsətə çevirməyi öyrənəcək və markanın əvəzsiz dəyərlərini vurğulamağın üsulları ilə tanış olacaq.
İstehlakçıların aktivliyini artırmaqla yanaşı, onlarla necə bağ qurmaq olar? Bunun üçün hansı dəyərlər və ehtiyaclar nəzərə alınmalıdır?
Hazırda mövcud olan datadan ehtiyac olan insaytı tapmaq üçün üsullar.
Karyeranızı sıfırdan qurun, öz qəhrəmanınıza çevrilin!